torstai 17. joulukuuta 2015

Kuulumisia kukkaroiden takaa

Joulu lähestyy.
6 päivää vielä töitä ja sitten on 4 päivää täyttä lomaa.
Olenhan jo useamman kuukauden tehnyt töitä joka päivä, joskus vähän vähemmän ja taas sitten joinain päivinä vähän enemmän (lue koko päivä aamusta iltaan :D).


Vuosi on ollut tähän mennessä ihan huikea, olen tavannut mitä ihanimpia ihmisiä ja Cosechasta on kasvanut kaunis, taloudellisesti toimiva yritys joka tällä hetkellä antaa mulle mun toimeentulon. Siitä olen niin kiitollinen, olen kiitollinen joka hetkestä kun minulla on töitä ja minulla on Cosecha.

Vuosi sitten istuin, varmasti yhtä väsyneenä, mutta yhtä iloisena ja onnellisena. Odotin että josko joulu olisi ohitse ja kiire hieman hellittäisi. En näemmä ollut viime joulusta sitten oppinut, ettei töitä voi jättä viime tinkaan, jos ei halua herätä aamulla viideltä ompelemaan ja ommella siihen asti kunnes myyntitöihin pitää painella.
Tänäänkin juttelin ties mitä ihmeellisimpiä asiakkaille sanojen mennessä sekaisin.

Mutta kohta se helpottaa, jouluna saan nukkua, syödä rauhassa, katsoa leffoja, olla vaan!


Sen jälkeen alkaakin uusi ja jännä aikakausi mun elämässä:
Työhuone muuttaa pois kotoa.
Vuokrasin täältä Turusta, noin 10 km päästä kotoa työhuoneen. Se on 31 neliön koppi, mutta juuri sopiva minulle. Sinne saan teollisuusompelukoneen ja muut härpäkkeet ja vihdoin ja viimein koti on taas KOTI!
Työmatka on jatkossa noin kakskytä minuuttia, ellen sitten kiirehdi bussilla sinne taikka lähde kotoa juuri ruuhka-aikaan tai vaihtele reittiä kuten yleensä mulla on tapana. Mikään ei ole tylsempää kuin ajella samoja reittejä päivästä toiseen! :D

Kevättä odottelen kovasti, helmikuussa olen lomalla ja maalis-huhtikuussa saapunee uusi vekotin, joka helpottaa ja nopeuttaa tuotantoa. Sitten onkin jo pian kesäsesongin alkamisaika ja täällä kovasti sitten jo siihen valmistaudutaan!


Keväälle on tulossa myös kymmeniä uusia kuoseja vanhojen loppuessa, aikansa kutakin. Ikisuosikkeja kuten värikkäitä pöllöjä ja kettuja nyt meillä on ihan riittämiin ja niitä tarvittaessa saadaan lisääkin. Kissanpäiviä tehdään muistakin kuin pelkästään TUPLIS 10 cm -tuplakukkaroista ja uusista NAPAKYMPPI-tuplakukkaroista.
Jälleenmyyjille lähetetään uusia paketteja kevään korvalla.

Mutta sitä ennen, kuusi yötä, kuusi päivää ja ansaittu joululoma. <3

Ihanaa iltaa kaikille, viettäkää ihana joulu!

♥:llä Mirka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti