lauantai 27. syyskuuta 2014

Unelmat toteutuvat

Kun torstai-iltana suljin kaupan oven, olin ihan onneissani. Avajaisten ensimmäinen päivä ohi, remontti ohi, arki alkakoon taas! Ihanaa!


Nyt kun olen ollut aukiolevan kaupan omistaja muutaman päivän, en voisi olla onnellisempi. Meidän kaupallamme on ihana olla, siellä on hyvä henki, se on valoisa ja tähän mennessä käyneet ihmiset ovat olleet ihan valloittavia. En voisi kuvitellakaan parempaa paikkaa kaupallemme, koska siellä on henki. Se henkii sitä menneiden aikojen palvelukulttuuria, jossa kauppa oli sellainen josta sai henkilökohtaista palvelua, siellä jutusteltiin ja tutustuttiin, jaettiin elämän ilot ja surut.
Illalla on ihana lähteä kotiin, kun tietää että on ihana tulla seuraavana päivänä töihin.


Käytännönjärjestelyissä meillä rokkaa, työhuone jatkaa olemassa oloaan kodin yhteydessä, mutta asiakkaita en enää täällä ota vastaan. Suuri huoli aina jatkuvasta siisteyden ylläpidosta ei ole enää niin suurta ja mun ei tarvitse aina erikseen laittaa tuotteita esille ja purkaa niitä.

Kauppa ei kuitenkaan sido minua niin paljon kuin yksinään ollessa, koska mulla on kaksi aivan ihanaa yhteistyökumppania. Jokaisella on omat päivänsä viikosta, jolloin me olemme vuorollamme siellä, minä olen keskiviikkoisin. Kauppaa ei tarvitse pitää kiinni, vaikka olisi monipäiväisillä messuilla.


Vuosia sitten jo päätin, kun perustin Cosechan että haluan tarjota työssäoppimis- ja työharjoittelupaikkoja Cosechassa. Haluan tukea oppimista ja oman tiensä löytämistä. Nyt lokakuun lopusta Cosechaan tulee ihana sisustusompelijaksi opiskeleva tyttö, jonka saapumista odotan innoissani.

Kaksi päivää avajaishumua takana, tänään vielä viimeinen rutistus. Ensi viikolla palataan arjen pariin, mikä on myös ihan ehdottoman ihanaa! Tuntuu niin oudolta, että odottaa ihan tavallisen arjen alkamista ja sitä että keskiviikkoisin olen itse kaupalla. Tää on ihan huippua!


Kiitos teille, ilman teitä tästä ei olisi tullut mitään. Vielä elokuun alussa, kun minulta kysyttiin että onks mulla kivijalkakauppaa, niin jouduin sanomaan että ei valitettavasti, koska vuokrat on yksinään niin kalliita. Nyt mulla on kauppa ja en voisi olla onnellisempi!

Kiittäen,
♥:llä Mirka

2 kommenttia:

  1. Onnea ja menestystä Kolmen kaupalle! Ihanalta näyttää :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Jasmiina! Ja jos eksyt Turkuun, niin tervetuloa <3 :)

    VastaaPoista