sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Pelasta Mirkan selkä!

Mulla on synnynnäinen selkäsairaus, tutummin skolioosi. Se tarkoittaa sitä, että mun selkäranka ei ole suora, vaan selkä ja selkäranka on kieroutunut ja se aiheuttaa minulle kovia kipuja ja siitä on myös aiheutunut se, että selän vasemman puolen lihas on voimakkaampi kuin oikean puolen tuosta selkärangan keskikohdalla. Tästä aiheuttaa myös lisäongelmia selälle ja se kipeytyy entistä herkemmin.

Nämä yhdessä aiheuttavat sen, että pitkään istuessani se aiheuttaa ongelmia ja nyt etenkin koulussa istuessani olen huomannut, että kuinka huonot ne penkit ne onkaan.

Saatika oma TYÖTUOLINI!
Hitsinpimpulat sentään, että miten mä olen tuollaisella istunutkaan.
Mun aikaisempi työtuoli, joka oli jo alkujaan ihan kammottava, päätti sitten tehdä temput ja meni rikki. Se huojui kuin tornadon pyörteissä heiluvat puut ja istuma-asento oli erittäin huono. Siinä istuttiin etukenossa, joka on ehkä kaikista huonoin asento meikäläiselle. Korvasin sen nyt tällä viikolla tavallisella keittiön tuolilla, joka on ensinnäkin aivan liian korkea ja hyvin epäkäytännöllinen töiden teossa.


Olen jumppamaalla saanut selkää parempaan kuntoon, muttta se ei yksinään riitä. Koska työni sisältää paljon istumatyötä niin ompelu- kuin tietokoneella, on hyvä ja oikeanlainen työtuoli kultaakin kalliimpi. Oikeanlaisella työtuolilla ja jumpan yhteistyöllä saan minimoitua skolioosista aiheutuvan haitan ja silloin työkykyni pysyy tallessa vielä piiiiiitkäääään. :)

Apuun siis säntää: Pelasta Mirkan selkä -proggis!
Ostamalla Cosechan tuotteita, saat 5 % alennuksen kaikista varasto- ja mittatilaustuotteista, kun käytätte koodia TYÖTUOLI. Lisäksi kun liitätte koodin tilaukseen, koodilla ostettujen tuotteiden myyntituotolla (verot ja muut maksut poislukien) ostan itselleni kunnollinen työtuolin. Haaveenani on usean sadan euron arvoinen satulatuoli, mutta sellaiseen toistaiseksi ei ollut varaa, mutta varaamalla erityisen rahan tätä varten saan kerättyä rahat kasaan ja vihdoin pystyn hankkimaan kunnollisen työtuolin. 

Alennuskoodi on voimassa 30.4.2014 saakka ja sen voi käyttää verkkopuodin ostoksissa. Tilauksen verkkopuodista voi tehdä myös sähköpostitse tai puhelimitse. Alennus ei koske postikuluja, mutta sen voi käyttää kaikissa toimitustavoissa. :)
Etua voida yhdistää muihin tarjous-, alennus- tai lahjakorttikoodeihin.

Eli ostamalla nyt tuon koodin kanssa varmistat sen, ettei mun selkä tule prakaamaan ajan kanssa ihan totaalisesti ja pystyn jatkossakin suoriutumaan kännykkäpussien ja kukkaroiden valmistuksesta!

PELASTA MIRKAN SELKÄ - OSTA COSECHAN TUOTTEITA! :)
Ostoksille pääset tästä(klik!) ja tätä kirjoitusta saa jakaa!


Mirka ja Mirkan selkä kiittää!

2 kommenttia:

  1. Minun ongelmani on synnynnäinen lonkkavamma. Kun menin ensimmäiseen työpaikkaani työvoimatoimistoon, sinne hankittiin verovaroilla minulle erityinen lonkkavammaisen tuoli. Tuosta on aikaa jo yli 30 vuotta, mutta vieläkin se tuoli on ko.toimiston varastossa! Tietysti aika oli silloin parempi, rahaa oli laittaa tuollaiseenkin. Mutta, oletko kysynyt, onko vielä voimassa joku tällainen Vammaisen (kuulostaako se sinusta pahalta, minusta ei?) työolojen järjestelytuki taiminkäniminenonkaan. Olisiko Kelan heiniä vai ely-keskusten? Ihan niinkuin olisin jossain kuullut tai nähnyt asiasta...

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mervi kommentistasi. Ehkä hieman tuo vammainen kuullosti korvaan rasahtavan, mutta tottahan tuo on. Selässäni on synnynäinen vamma, jota pitää hoitaa. Onneksi toistaiseksi siihen riittää, että huolehtii selän ja muun kehon liikehuollosta ja liikunnasta sekä pitää selän ryhdin hyvänä.

    Luulisin, että voisi olla Ely-keskuksen, vaikkakin ensin olin jo osoittamassa kelalle, mutta täytyypi kysellä, että olisiko jotain paikkaa. Siitä kyllä varmaan alkaa melkoinen paperisota, mutta onhan tässä jo sellaista meneillään! :D

    VastaaPoista