keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Kiitos ♥

Minulla oli jo kirjoitus valmiina. Kännykässä. Kunnes menin sitten painamaan "Julkaise"-nappia, ilman että netti oli päällä. Sinnepä se hävisi. Koko teksti.

No ei voinut mitään, oli siis pakko kirjoittaa uusiksi.
Se kirjoitus käsitteli kiitollisuutta ja onnellisuutta.

Minulla oli viikon sisään kolme tapahtumaa, ensimmäiseltä en odottanut mitään, palasin intoa puhkuen kotiin. Toiselta odotin hyvää tulosta, kihisin kiukusta vielä kaksi päivää tapahtuman jälkeen. Kolmanteen menin intoa piukkana, koska olin jo aamusta päättänyt että tästä päivästä tulee hyvä päivä.
Kolmannesta ei nyt suoranaisesti mikään loistava päivä tullut, mutta kuitenkin sellainen että sen tähden kannatti seisoa heti aamuyhdeksästä 12 asteessa kauppatorilla. :D

Sunnuntaina, kun palasin kirjoitin jo Facebookiin:
Ahh, kolme tapahtumaa viikossa on aika huikeen kivaa! Aina ei mee suunnitelmien mukaan, viime keskiivikko oli kyllä pitkästä aikaa kunnon pökälepäivä, mutta tämä päivä taas todisti sen että kyllä tämä on just sitä mitä mä tahdon tehdä!
Mä olen teille jok'ikisille niiiiin kiitollinen siitä, että saan tehdä just sitä mikä musta tuntuu hyvälle, se menestyy ja nyt voin sitä tehdä jopa täyspäiväisesti, kiitos ihanaiset. Olette huiman tärkeitä meikäläiselle, nyt lepäämään ja huomenna alkaapi uus viikko! 

 Erityskiitos jokaiselle 


Näin ollen, ei varmaankaan tarvitse kertoa sitä, ettenkö olisi ollut sunnuntaina nukkumaanmentäessä onnellinen. Yötä en kuitenkaan nukkunut kovinkaan levollisesti. Jännitin seuraavaa päivää:
Nimittäin rastia seinään, voinko oikeasti ja virallisesti tehdä tätä täyspäiväisesti.
"Anna mennä!" oli vastaus.

Tuskin olisin tässä, jos olisin ensimmäisen ison kriisin kohdalla lopettanut, niin kuin mieli teki. En varmaankaan olisi tässä, ellei minulla olisi sellaista upeaa tukijoukkoa lähelläni. Enkä muuten olisi tässä ilman sinua. Juurikaan ilman sinua, joka juuri luet tätä tekstiä.

Siksi tämä kirjoitus onkin omistettu juuri teille rakkaat ihmiset! 
On huippuihanaa tehdä juurikin sitä, mikä minulle sopii.
Sydämen kyllyydeltä ISO KIITOS ♥ ♥ ♥ 

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa Mirka! Tuohon myös tähtään, että voisin omistautua täyspäiväisesti askarteluilleni ja ompeluilleni, mutta vielä se ei onnistu.

    VastaaPoista
  2. Aila, kiitos kovasti!
    Kannustan ehdottomasti! Päämäärä siihen mitä tahtoo, kyllä se toteutuu! :)

    VastaaPoista