sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Erinomaisen hyvää joulua ♥

Ahh, huomenna se on! :)
Ei varmaan tarvitse kenellekään suomalaiselle kertoa, että niin mikä... Olin jo kummissani, että minut valtasi ensilumen tullen innostus jouluun ja joulufiiliskin löytyi, mutta se jostain syystä katosi tässä muutama viikko sitten, ehkäpä tämä sairastaminen ja muutenkin joulukuun kiire ja stressi teki tehtävänsä. Etsiskelin sitä, enkä ole oikein kyllä vieläkään löytynyt. 
Mutta siitä olen kiitollinen, että tänä vuonna olin fiksu ja olin ostanut jo suurimmanosan lahjoista etukäteen ja ne loput ripoittain, yksi kerrallaan tai tilasin netin kautta.
Olen myös siitä iloinen, että saan antaa tänä vuonna muidenkin käsityöläisten lahjoja eteenpäin ja tietysti läheisiltä tuli ihan tuttuja lahjatoiveita, joita sitten itse vielä eilen viimeisiä kippailin lahjakassiimme.

Mutta uskoisin, että se kaunis joulutunnelma löytyy huomenna ihan oman perheen parista, kun nauramme, nautimma ja syömme yhdessä kaikki 10 henkeä. Se on sellainen ihana hetki, kun neljä sukupolvea istuu yhdessä pöydässä ja nauttii yhdessäolosta. ♥ 

En ole lähettänyt joulutoivotuksia vuosiin, mutta tänä vuonna halusin nimenomaisesti ne rahat, jotka olisivat menneet toivotuksiin, luovuttaa sellaiselle, joka oikeasti sitä onnentoivotusta elämäänsä tarvitsee ja joulutoivoitukset lähtivät Joulupuu -keräyksen kautta lapsille.


Minä hiljenen joulun viettoon ja olen virallisesti lomalla 24.-28.12.2012. 

- Mirka- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti