torstai 22. marraskuuta 2012

Uusi kukkaromalli

Olin tietoinen, että ostaessani WÄRK:festiä varten kukkaronkehyksiä, niitä jäisi todennäköisesti yli. Ja hyvä, että jäikin. Näin ollen minulla on varastossa useampi kehys, eikä tarvitse lähteä kyselemään enää vanhalta tavarantoimittajaltani, mahtaisiko heillä olla. Heidän valikoimassakaan kun ei välttämättä ollut kehyksiä.

Nyt piakoin varasto alkaa näyttää toiseen suuntaan, nimittäin valmiita kukkaroja eri kukkaromalleina on kertynyt jos jonkin verran. Uusin on yllättäen omasta tarpeestani lähtenyt muokkaus kukkaroon.

Olen rakastanut kukkaroita aina. Jotenkin lompakot ovat olleet minulle aina huonovaihto. Saatoin vaihtaa lompakkoa muutaman kuukauden välein, kun ne eivät vain soveltuneet minulle.
Siirryin siis kukkaroihin, kehyksellisiin kukkaroihin, joita on helppo valmistaa ja käyttää.
Ainoa ongelma niissä vain kaikissa on se, että kaikki on samassa!
Niin kortit, setelit, kuitit kuin kolikotkin. Olen ihan varma, että olen kerran mennyt hukkaamaan 5 euron setelin (tai sitten olen epähuomiossa maksanut sillä kirpparilla, enkä ole vain rekisteröinyt asiaa) tämän takia.

Siitä se idea sitten lähtikin...
Kukkaro, jossa on kaksi erillistä osiota. Koska haluan pysyä edelleen ommeltavissa kehyksissä on vaihtoehtoja hyvin vähän. Löysin kyllä kahden osion kehyksiä, mutta ne olivat hinnaltaan niin sikamaisia, etten edes harkinnut niitä sen enempää.
Joten, nyt kukkaroiden päällä on erillinen nepparilla suljettava tasku, joka tulee tarpeeksi pitkälle taskun päälle, etteivät esimerkiksi taskussa olevat kolikot pääse putoamaan. Testasin ideaa arkikäytössä pitkään ennenkuin aloin näitä valmistamaan, koska halusin todeta sen että tämä myös sopii kovaankin käyttöön.

Ja se sopi.


Kuosit ovat Talven 2012 tuttuja kuoseja. Joten voit täydentää "sarjaa" myös muilla Cosechan tuotteilla.
Uutuuskukkarot löydät Kukkarot -osiosta TÄÄLTÄ. Hinta per kukkaro on 18 euroa.

Sunnuntaina Cosechan tarjonta on esillä Vaisaaren koulun joulumyyjäisissä, Raisiossa.
Paikalla olemme klo 10 - 14. Ja kannattaa myös kokeilla onneaan arpajaisissa, nimittäin myös siellä on jotain Cosechalta... (Paikalle löydät, kun laitat navigaattoriin osoitteen Juhaninkuja 4, 21200 RAISIO)

- Mirka- 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti