torstai 26. heinäkuuta 2012

Kirjattu kirje

Maanantaina olin kaikessa rauhassa istumassa koneella, kun kuulin postilaatikkomme käyvän. Sitten heti perään soi ovikello. Tuttu postimies ojensi maksikirjeen kokoisen lähetyksen, jonka sisällön tiesin. Siellä oli muutama DVD, joita oli odotettu kuin kuuta nousevaa. Mutta maksikirjeen päällä oli paperilappu. Siinä ilmoitettiin minulle saapuneen kirjatun kirjeen olevan lähipostissa.
Suoraan sanottuna olin ällikällä lyöty. Kirjattu kirje? Minulle? Miksi?
Päässäni kävivät kaikenmaailman kauhukuvat siitä, että mitä siellä mahtaisi olla.
Sitten tuli mieleen... Ei, ei se voisi olla. Siitähän on vasta 6 päivää, kun sain sähköpostin. Mutta voisiko ne sitten olla ne? Nimittäin uudet tuotemerkit.

Asioita oli muitakin hoidettavana ja vihdoin pääsin Postiin. Vuorojonossa oli yksi ennen minua, joten ei siinä kauaakaan mennyt, kun kädessäni oli kirje. Ja se oli Hong Kongista! Kuten arvelinkin.


Olin positiiviesti yllättynyt, nimittäin en odottanut että toiselta puolen maailmaa voisi tulla kirje näin nopeasti, kun joskus suomalaisen postin kautta lähettetty kirje saattaa hyvinkin matkata viereiseen kaupunkiin kolme, ellei jopa neljä, yötä. Nyt tämä kirje tosiaan tuli viidessä ARKIPÄIVÄSSÄ (ottaen huomioon vielä sen, että viidentenä arkipäivänä minulla oli tieto saapuneesta kirjeestä). No ehkäpä siis Itella voisi ottaa mallia maailman luokan postituksesta...

Sisältä tosiaan paljastui, juuri sellaiset kudotut tuotemerkit, jotka olin tilannutkin.



Sekä tässä vielä kuvaa, miltä ne näyttävät valmiissa tuotteessa. Ei paha, kun miettii että aikaisemmat merkit piti ommella, välillä niihin sai silittää alle päärmäysnauhaa, jotta se pysyisi nätisti suorassa. Nyt vaan leikkaa tuon, silittää taitteen ja ompelee sauman väliin! Ja siinä on muuten hyvä kolo hintalappunauhalle. ;)
Olen tyytyväinen ihan ehdottomasti!!
- Mirka -

2 kommenttia:

  1. Voi kun on hyvän näköisiä! Rohkenetko paljastaa paikkaa mistä olet tilannut? Olen miettinyt että tuolla keinoin saisi parhaiten muksujen tarhavaatteissa nimet pysymään kun ovat ommellut mutta en ole rohjennut mistään noita tilaamaan..

    VastaaPoista
  2. Toki! Tilasin ne lifestylewithlove:lta Etsystä. Tässä vielä osoite! http://www.etsy.com/shop/lifestylewithlove

    VastaaPoista